El festival elPetit, dedicat a les arts escèniques per a la primera infància, farà parada al Teatre de l’Aurora amb els espectacles 'Kodama' i 'Juguem?'
17.11.2025
La celebració del festival a Igualada serà el cap de setmana del 22 i 23 de novembre
El festival arriba a la seva 21a edició amb 15 espectacles, per a infants de 0 a 5 anys, en 11 ciutats de Catalunya i Espanya
El Teatre de l’Aurora rebrà, un any més, la 21a edició del festival elPetit, Festival Internacional d’Arts per a la Primera Infància. Concretament, passaran per l’escenari els espectacles Kodama i Juguem?, ambdós dirigits a un públic de zero a cinc anys, el cap de setmana del 22 i 23 de novembre.
D’una banda, la companyia Blink Flash proposa als espectadors de fins a 5 anys sentir-se part d’un bosc habitat pels Kodamas, esperits dels arbres del folklore japonès. Amb Kodama, els més petits podran contemplar una polifonia de sons, colors i formes en constant moviment i transformació.
D’altra banda, la peça Juguem?, de la companyia Ninnus i per a nens i nenes de 0 a 5 anys, és un viatge dins l’imaginari d’una nena que, fascinada amb el seu joc, ens convida a seguir-la per descobrir un món ple de fantasia i meravella. Un univers on les cases caminen i viuen aventures extraordinàries, on un vaixell solitari porta amagat un secret revelador, i on els sons misteriosos de la nit es transformen, de sobte, en una melodia oblidada que desperta records i somnis.
Les dues companyies plantegen un aforament reduït perquè els infants puguin expressar-se lliurement mentre observen els espectacles des del seu lloc.
Festival elPetit
elPetit és el Festival Internacional d’Arts per a la Primera Infància impulsat pel Centre de creació d’arts per a les famílies laSala, de Sabadell, que programa els millors espectacles contemporanis, nacionals i internacionals dirigits a infants d’entre 0 i 5 anys.
El festival va néixer l’any 2005 amb l’objectiu de crear el primer festival internacional del país dedicat exclusivament a les arts per a la primera infància i mostrar creacions artístiques de qualitat. A poc a poc s’hi han anat sumant espais escènics de diferents ciutats del territori fins a arribar a comptar amb 25 ubicacions repartides per 11 ciutats. Aquest any serà la 21a edició del festival i se celebrarà del 15 al 30 de novembre.
La celebració del festival a Igualada compta, per dotzè any consecutiu, amb el suport del Centre dental juvenil i familiar Boca a boca, d’Igualada.
Horaris i venda d’entrades
Kodama es podrà veure el dissabte 22 de novembre a les 16:30 h i a les 18 h. Juguem? es podrà veure el diumenge 23 de novembre a les 16:30 h i a les 18 h. El preu de les entrades varia entre els 8 i 10 € i es poden adquirir per Internet i a la taquilla del Teatre de l'Aurora (a la plaça de Cal Font) una hora abans de cada funció.





