Missa Pagesa

Dissident.Cia (L'Estrena't)

Comprar
12 €
dissabte 28 de novembre | 20:00 h

 

28 NOVEMBRE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Dissabte a les 20 h 
Durada: 1 hora i 10 minuts 

ENTRADES PER AL CICLE L'ESTRENA'T
Preu: 12 €
Amics de l'Aurora: 10 €
Abonament 2 espectacles: 15 €
Abonament 3 espectacles: 18 €
Abonament 4 espectacles: 20 €
Menors de 18 anys: 6 €

AMB EL SUPORT DE

Adetca i Pla d'Impuls del Teatre

Compartir

Aparcament Teatre de l'Aurora

/ La poesia irreverent de Dolors Miquel convertida en una explosió escènica de música, cos i crítica contemporània

 

Missa Pagesa és un espectacle que hibrida paraula, plàstica i música a través del poemari homònim de Dolors Miquel. La peça pren la idea de missa com a estructura simbòlica per sacsejar els rituals socials, morals i comunitaris que habitem. Un espectacle que proposa habitar els cossos, trepitjar la terra, submergir-se en l’instant present. Tres intèrprets, transiten constantment entre rols i identitats a través d’un paisatge sonor que s’origina a través de la veu i el cos. Una veu i un cos que volen fugir de l’asfalt i tornar a acompanyar les passes, la terra, la collita, la verema, de les fogueres enceses per Sant Joan.

Un viatge per desurbanitzar-nos i apropar-nos als plaers ancestrals de la terra.

 

Autoria: Dolors Miquel / Direcció escènica: Neus Pàmies Juárez / Interpretació i creació: Xènia J. Martos, Erick García Vollmer, Paula Comellas / Espai sonor: Neus Pàmies Juárez i Dissident.Cia / Espai escènic: Marc Chronet Artells / Il·luminació: Anna Lapeyra Amat / Producció executiva: Cassandra Projectes Artístics / Disseny de producció: Judit M. Gené / Producció companyia: Erick García Vollmer i Anna Lapeyra Amat

 

L’Estrena’t

L’Estrena’t és un cicle que se celebra del 20 al 28 de novembre de 2026 simultàniament a cinc sales privades de fora de Barcelona: Teatre de l'Aurora (Igualada), La Mercantil (Balaguer), La Casa del Teatre Nu (Sant Martí de Tous), Sala La Planeta (Girona) i la Sala Trono (Tarragona). El cicle acull les estrenes dels cinc projectes guanyadors de la convocatòria teatral per a companyies emergents Estrena’t al territori.

Impulsat per aquestes cinc sales privades de fora de Barcelona, Estrena’t al territori és una iniciativa de l’Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA) que busca potenciar la creació teatral emergent i descentralitzar la producció escènica a Catalunya. A més, forma part de les 23 mesures incloses en el I Pla d'impuls del teatre de Catalunya 2023-2026.

El Teatre de l’Aurora acull els espectacles A prop del cor salvatge, Domesticus, Pobles fantasma i Missa pagesa.

 

Abonaments de 15, 18 o 20 € pel cicle L'Estrena't

El preu general d'una entrada per veure un dels espectacles del cicle L'Estrena't és només de 12 €, però a més t'oferim aquests abonaments per si vols veure dos, tres o tots quatre espectacles d'aquest cicle que acollim a l'Aurora:

- Abonament 2 espectacles per 15 € (9 € de descompte) a escollir entre els 4 espectacles del cicle. Disponible fins el 27 de novembre de 2026 fent clic aquí.

- Abonament 3 espectacles per 18 € (50% de descompte) a escollir entre els 4 espectacles del cicle. Disponible fins el 21 de novembre de 2026 fent clic aquí.

- Abonament 4 espectacles per 20 € (28 € de descompte) per veure els 4 espectacles del cicle. Disponible fins el 20 de novembre de 2026 fent clic aquí.

 

Si vols saber-ne més...

Web del projecte Estrena't al territori

Dissabte
28
nov
20:00 h
 
Des de
12 €
Si t’agrada aquesta proposta, potser t’interessarà...
A prop del cor salvatge Comprar
2026-2027
A prop del cor salvatge
Basada en l'obra de Clarice Lispector / Cia Balmes 84 (L'Estrena't)
dv. 20.11.26 | 20:00 h

Una experiència teatral íntima inspirada en Clarice Lispector, que combina humor i pensament crític amb un llenguatge contemporani i una poètica visual i sonora per qüestionar què vol dir ser feliç.

Noves dramatúrgies Nous creadors
Domesticus | © Clara Mir Comprar
2026-2027
Domesticus
Lilium (L'Estrena't)
ds. 21.11.26 | 20:00 h

Què passa quan la persona que més estimes és també la que no et deixa marxar? Una faula poètica de llenguatge contemporani que explora l’amor, la por i la llibertat amb un univers visual singular.

Noves dramatúrgies Nous creadors
Pobles fantasma | © Nicolás Fuentes Comprar
2026-2027
Pobles fantasma
L'amalgama (L'Estrena't)
dv. 27.11.26 | 20:00 h

Què passa amb un territori quan tothom marxa? Inspirada en Txèkhov, aquesta proposta de teatre entre el documental i la ficció reflexiona sobre el despoblament, la memòria i la identitat col·lectiva.

Actualitat a escena Nous creadors