Ona

La Súbita

Comprar
8 €
dg. 15.11.26

 

15 NOVEMBRE

INFORMACIÓ PRÀCTICA
Diumenge a les 12 h i a les 16:30 h 
Durada: 45 minuts 
Espectacle sense text
Edat recomanada: de 2 a 5 anys
Preu: 10 € / 8 €

MÉS INFORMACIÓ
www.elpetit.cat

AMB EL SUPORT DE

Boca a Boca

Compartir

Aparcament Teatre de l'Aurora

/ Un viatge sensorial a través del moviments, els objectes, la llum i la música en viu per a infants de 2 a 5 anys. Una proposta del festival elPetit

 

Tot el que ens envolta vibra. El so, la llum, l’aire o els cossos formen part d’un univers d’ones invisibles que travessen constantment el nostre dia a dia. I si les poguéssim veure?

Ona és un espectacle de dansa, objectes, llum i música en directe adreçat a infants de 2 a 5 anys. Una proposta visual i poètica que, a través del joc i la descoberta, convida a percebre les vibracions que ens connecten amb el món. En un dispositiu escènic de petit format, el moviment, la llum i el so es transformen en matèria visible per explorar, imaginar i compartir.

 

 

Autoria i direcció: Laura Alcala Freudenthal / Assistent de direcció: Camille Latron Llorens / Coreografia: Laura Alcala Freudenthal, Emma Riba i Patricia Hastewell / Intèrprets: Emma Riba, Patricia Hastewell / Anna Sagrera i Jordi Claret / Música en directe: Jordi Claret / Composició musical: Jordi Claret i Joan Cot Ros / Disseny de l'espai sonor: Joan Cot Ros / Espai escènic i vestuari: Oriol Corral / Disseny d'il·luminació: Gabriela Bianchi / Coordinació tècnica i tècnic en gira: Adrià Pinar / Distribució nacional i internacional: Jaume Nieto / Coordinació de gira i suport de distribució: Patty Maestre (LaSúbita) / Administració i producció executiva: Anna Feliu (LaSúbita) / Estudiant en pràctiques: Pol Margarit / Una producció de: LaSúbita / Coproducció: Mercat de les Flors / Amb el suport de: Mercat de les Flors, Festival ElPetit, LaSala, Centre d’Arts i Moviment Roca Umbert, La Caldera i Centre Cívic Parc Sandaru / Agraïments: Escola Tàber, Berta Rotllan, Escola Turó del Cargol, Montserrat Ismael, Irene Vicente, Escola Ferrer i Guàrdia i Escola Calvet d’Estrella

 

elPetit, 22è Festival internacional d'Arts per a la primera infància

Igualada torna a ser escenari del Festival internacional elPetit, convertit en referent europeu, una oportunitat única per veure els millors espectacles per als més petits. El Festival internacional elPetit té per objectiu apropar les arts en viu a la primera infància i reivindicar la importància de viure experiències artístiques en els primers anys de vida.

Del 14 al 29 de novembre de 2026, el Festival elPetit desplega la 22a edició a 11 ciutats del territori, teixint complicitats entre més de 30 espais amb una programació internacional i nacional d’alta qualitat, pensada per a infants de 0 a 5 anys i les seves famílies. Fidels al compromís amb la primera infància, elPetit ofereix experiències immersives i contemporànies que obren espais per imaginar, experimentar i relacionar-se. Una invitació a viure l’Art com a dret i com a llenguatge universal des del primer dia de vida. Una celebració compartida per créixer, transformar i teixir conjuntament.

 

Si vols saber-ne més...

Web del festival elPetit, amb tota la programació 2026

Diumenge
15
nov
12:00 h
 
Des de
8 €
Diumenge
15
nov
16:30 h
 
Des de
8 €
Si t’agrada aquesta proposta, potser t’interessarà...
Amamá Comprar
2026-2027
Amamá
Ajayu Dúo
ds. 14.11.26

Amb el segell del festival elPetit, una experiència musical immersiva per a nadons de 0 a 36 mesos i les seves famílies, amb música en directe d’alta qualitat i participació compartida.

Per gaudir en família
Numa Comprar
2026-2027
Numa
Teatre Nu
Del ds. 19.12.26 al dg. 20.12.26

Teatre Nu presenta una història basada en fets reals sobre la generositat i el poder transformador dels petits gestos, que combina titelles, objectes i música en viu amb una poètica visual i artesanal.

Segell local Per gaudir en família
Petit Univers Comprar
2026-2027
Petit Univers
Marcel Gros
Del ds. 02.01.27 al dg. 03.01.27 | 18:00 h

Marcel Gros s’acomiada dels escenaris amb el seu univers inconfusible, en un espectacle premiat de clown poètic que celebra la imaginació, l’humor i la capacitat de meravellar-se.

Premiats Per gaudir en família Noms i cares conegudes Per passar una bona estona