29/30 NOV / 01 DES Divendres i dissabte a les 21 h
Diumenge a les 19 h
INFORMACIÓ PRÀCTICA
Durada: 1 hora i 15 minuts
Preu: 16 € / 13 €
MÉS INFORMACIÓ
www.cascai.com
ACTIVITAT PARAL·LELA
Trobada amb la companyia en finalitzar la funció de divendres
El comediant, el nou espectacle de Marcel Tomàs és, com ell mateix, un fantàstic totum revolutum, un enginyós i divertidíssim espectacle. El fa amb humor, música, objectes, improvisacions, imaginació, histrionisme, poesia, crítica i reflexió, segons la millor tradició del cabaret. Tot per entretenir el públic, convertit en l’autèntic protagonista de la funció.
Un artista polifacètic i atípic que en aquest muntatge reivindica el sentit pur de l’espectacle i la seva capacitat de meravellar, sorprendre i fer riure el respectable. Mai millor dit. A l’escenari, al seu servei, un “truhan y un señor” amb jaqueta de lluentons.
Marcel Tomàs & Cascai Teatre acumulen més de 20 anys de trajectòria damunt els escenaris havent aconseguit diversos premis, el reconeixement de la crítica i, sobretot, els aplaudiments i les rialles del públic.
Direcció, creació i intèrpret: Marcel Tomàs / Ajudant direcció i intèrpret: Toni Escribano / So, llum i vídeo: Gerard Canadell / Fotografia: Marcel Asso / Disseny Gràfic: Mònica Valentí / Producció i distribució: Susana Lloret