El guitarrista David Murgadas i la soprano Sandra Roset, en concert aquest divendres 19 de novembre

15.11.2021

Un viatge des del segle XVI fins al segle XX a través de cançons íntimes sobre amor i desamor

 

El concert s’emmarca en el Cicle de Concerts de Professorat de l’Escola/Conservatori Municipal de Música d’Igualada

 

Tindrà lloc el divendres 19 de novembre a les 20 h 

 

El proper divendres 19 de novembre el guitarrista David Murgadas i la cantant Sandra Roset oferiran el segon concert del Cicle Música de Primera Fila de la Programació Octubre/Desembre 2021, organitzat per l’Aurora. 

L'amor, el desamor, la gelosia, les absències i les contradiccions han estat i són sentiments essencials per als poemes i les cançons. Amb una estètica íntima i propera, la soprano Sandra Roset i el guitarrista David Murgadas interpreten una selecció de cançons, tonos, seguidillas i tonadillas que ens faran viatjar des del segle XVI fins al segle XX. 

Un concert amb les emocions a flor de pell, apropant de manera històrica el so de la veu i d’instruments com la viola de mà, la guitarra barroca, la guitarra romàntica i la guitarra espanyola. 

El concert s’emmarca en el Cicle de Concerts de Professorat de l’Escola/Conservatori Municipal de Música d’Igualada en què participa de nou el Teatre de l’Aurora.  

Miquel Córdoba, Martí Marsal i Guillem Martí, el 26 de novembre 

El divendres 26 de novembre a les 20 h tindrà lloc un altre concert del Cicle. Aquest cop, a càrrec de Miquel Córdoba, Martí Marsal i Guillem Martí, que oferiran trios de Brahms i Guinovart per a violí, trompa i piano, una de les formacions de cambra més singulars.  

 

Horari i venda d'entrades 

El concert de David Murgadas i Sandra Roset tindrà lloc el divendres 19 de novembre a les 20 h. Les entrades tenen un cost de 12 € i 10 € (amb els descomptes habituals) es poden adquirir per Internet i a la taquilla del Teatre de l'Aurora (a la plaça de Cal Font) una hora abans de cada funció.

Actualidad