Teatre de l'Aurora

Venda d'entrades online

Dissabte, 24.06.2017

RSS

Facebook Twitter YouTube issuu Contacte

 
 
Inici: Informació a l’espectador Preguntes freqüents
Preguntes freqüents

Preguntes més freqüents / FAQ

Apartat d'ajuda en la compra d'entrades per Internet amb les preguntes més freqüents.

 

Les meves dades

Per què he de donar les meves dades per comprar entrades?

Les meves dades personals són tractades de forma confidencial i segura?

Compra / Pagament

Després de seleccionar el nombre i tipus d'entrades, ¿què he de fer per continuar?

No puc fer la meva compra

Quins mètodes de pagament puc utilitzar?

El meu pagament ha estat denegat. Què puc fer?

Distribució / Entrega

Com puc accedir a les meves entrades?

Quines despeses d'enviament o de gestió hi ha?

On em puc baixar i imprimir l'entrada?

M'he d'imprimir l'entrada en color?

No em puc imprimir l'entrada correctament. Què faig?

Què passa si finalment no puc imprimir l'entrada?

Puc doblegar, arrugar o tallar l'entrada?

Puc imprimir l'entrada diverses vegades?

7 recomanacions per evitar problemes amb les teves entrades

Comanda

Com puc modificar o anul·lar la meva comanda?

Si no rebo l'e-mail de confirmació, què puc fer?

El missatge de confirmació és vàlid com a entrada?

 

LES MEVES DADES

Per què he de donar les meves dades per comprar entrades?

Necessites donar les teves dades per poder comprar entrades i beneficiar-te de les funcionalitats següents:

- Accedir a les teves entrades pendents de recollir.

- Reimprimir les teves entrades (en cas de pèrdua).

- Fer el seguiment de les teves entrades.

Les teves dades relatives al pagament (per exemple, el número de tarjeta de crèdit o de dèbit), no es queden mai emmagatzemades al sistema. Les hauràs d'especificar a cada compra.

 

Les meves dades personals són tractades de forma confidencial i segura?

L'encriptació és essencial per tal de garantir la seguretat de les transaccions. El nostre sistema de venda utilitza una encriptació SSL per protegir totes les dades personals i els mitjans de pagament. A totes les pàgines segures que comencen per "https://" ("s" significa "segur"), la informació està encriptada i, per tant, protegida abans de ser enviada a través d'Internet. D'aquesta manera, és impossible cedir aquestes dades de forma no autoritzada durant la seva transmissió. El Teatre de l'Aurora es compromet a protegir les teves dades personals i la teva privacitat. A més, el Teatre de l'Aurora et garanteix el compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de protecció de dades personals. Pots veure més informació a l'Avís legal.

 

COMPRA / PAGAMENT

Després de seleccionar el nombre i tipus d'entrades, ¿què he de fer per continuar?

Una vegada has seleccionat el nombre i tipus d'entrades, t'has de desplaçar fins al final de tot de la llista de tipus d'entrades. Veuràs un resum amb el nombre total d'entrades i el seu import, i a sota tres botons per continuar la teva compra: cancel•lar / selecció automàtica / selecció manual. Els dos botons de selecció et permetran continuar la compra i seleccionar quines butaques vols.

Si has triat descomptes que necessiten disposar d'una clau (els que estan indicats amb un petit candau al costat del llistat, és a dir, els del TresC o de l'Associació d'Espectadors), al mateix final del llistat t'apareixerà un formulari on cal que introdueixis el teu codi per continuar amb la compra.

 

No puc fer la meva compra

Revisa que hagis omplert tots els camps obligatoris. Si has deixat algun camp sense omplir, o bé alguna informació és incorrecta, apareixerà un missatge d'avís indicant l'error. És aconsellable que facilitis el correu electrònic que fas servir normalment i també el teu telèfon mòbil, per si t'hem d'avisar per qualsevol incidència.

 

Quins mètodes de pagament puc utilitzar?

Els mètodes de pagament acceptats són: targetes de crèdit i dèbit (Visa, Eurocard/Mastercard, Maestro, Euro 6000).

 

El meu pagament ha estat denegat. Què puc fer?

Contacta amb la teva companyia de targeta de crèdit i/o dèbit, o amb l'entitat bancària que la va emetre, o bé torna-ho a provar amb una altra targeta. L'autoidentificació i la validació del pagament és responsabilitat de les institucions de crèdit. El teu pagament pot haver estat denegat per haver excedit el teu límit de crèdit o per tenir la targeta bloquejada. Recorda que la compra es fa mitjançant un pagament segur i, per tant, la teva entitat bancària et pot demanar una clau d'autorització per fer el pagament (coordenada, sms al mòbil, etc). Sense aquesta clau (que et facilita la teva entitat bancària) el teu banc no autoritzarà el càrrec i la compra no es finalitzarà.

 

DISTRIBUCIÓ / ENTREGA

Com puc accedir a les meves entrades?

A través del nostre sistema, rebràs l'entrada al teu e-mail (el que ens has indicat durant la compra) perquè la puguis imprimir tu mateix. L'entrada serà un arxiu adjunt al correu electrònic en format ".pdf". També hi pots accedir a través de l'apartat "Les meves Entrades pendents de recollir".

 

Quines despeses d'enviament o de gestió hi ha?

En tractar-se d'una gestió que realitzes tu directament, no hi ha despeses d'enviament ni de gestió ni cap tipus de comissió.

 

On em puc baixar i imprimir l'entrada?

Quan rebis l'email de confirmació, hi trobaràs adjuntat un arxiu en format ".pdf" que contindrà la teva entrada. Obre l'arxiu adjunt i ja podràs imprimir l'entrada.

 

M'he d'imprimir l'entrada en color?

Com vulguis: et pots imprimir les entrades en color o en blanc i negre.

 

No em puc imprimir l'entrada correctament. Què faig?

Les entrades mal impreses o incompletes no seran acceptades per accedir al Teatre de l'Aurora. Si tens problemes per imprimir la teva entrada, assegura't que la impressora està configurada correctament. Algunes impressores no suporten correctament els fitxers PDF. En aquest cas, si et plau, intenta l'operació següent:

- Obre el fitxer amb l'Acrobat Reader.

- Al menú "Fitxer", selecciona "Imprimir".

- Tria l'opció "Imprimir amb imatge".

- Clica "OK" per imprimir l'entrada.

- L'entrada s'hauria d'imprimir correctament.

Si el problema persisteix, comprova el funcionament de la teva impressora amb qualsevol altre document i/o amb l'ajut del manual de la impressora. També pots intentar imprimir l'entrada des d'un altre ordinador o en una altra impressora.

 

Què passa si finalment no puc imprimir l'entrada?

Si no tens cap possibilitat d'imprimir l'entrada, vés a la taquilla del teatre a partir d'una hora abans de la funció amb el teu document acreditatiu i el número de comanda indicat a l'email de confirmació. Si no l'has rebut, és possible que el pagament no s'hagi pogut realitzar correctament; verifica a "Les meves Entrades pendents de recollir" que el procés s'ha completat correctament.

 

Puc doblegar, arrugar o tallar l'entrada?

Pots doblegar l'entrada per ficar-te-la a la butxaca o cartera. Però procura no fer malbé el codi de barres. Et recomanem que no l'arruguis ni la tallis: aquestes operacions poden afectar el control electrònic de l'entrada. Protegeix-la sempre de la humitat i no l'exposis directament a la llum del sol.

 

Puc imprimir l'entrada diverses vegades?

Sí, pots reimprimir l'entrada. És útil si l'has danyat o perdut. No obstant, cada entrada té un codi de barres únic que la protegeix. El codi de barres es verificarà al control d'accés al teatre mitjançant un lector. Cada entrada s'acceptarà una sola vegada. Per tant, conserva només una única còpia de la teva entrada i destrueix les altres per evitar confusions o usos fraudulents.

 

7 recomanacions per evitar problemes amb les teves entrades

- Cada entrada és única. Assegura't que imprimeixes totes les entrades que has demanat.

- Imprimeix les teves entrades en pàgines blanques A4 o Letter en format vertical.

- Comprova que les paraules escrites sobre les imatges són llegibles. Si no és el cas, torna a imprimir l'entrada i destrueix la primera per evitar confusions o risc d'usos fraudulents.

- Assegura't que el codi de barres de l'entrada apareix correctament imprès. Si el codi de barres està danyat, torna a imprimir l'entrada i destrueix la primera per evitar confusions o risc d'usos fraudulents.

- Conserva l'entrada en un lloc segur per evitar intents de còpia inadequada. Si sospites que la teva entrada ha estat copiada, no dubtis en contactar-nos.

- Evita tallar, estripar o arrugar la teva entrada.

- Protegeix l'entrada de la llum solar i de la humitat.

 

COMANDA

Com puc modificar o anul·lar la meva comanda?

La compra de qualsevol entrada del Teatre de l'Aurora és una compra en ferm, sense dret a canvi ni devolució.

 

Si no rebo l'e-mail de confirmació, què puc fer?

Pot ser que l'adreça d'e-mail que hagis especificat durant la compra sigui incorrecta o falsa, o bé que el filtre antispam hagi bloquejat l'e-mail de confirmació. Pots verificar si s'ha realitzar la compra correctament a l'apartat "Les meves Entrades pendents de recollir".

 

El missatge de confirmació és vàlid com a entrada?

No, el missatge de confirmació no és vàlid com a entrada. El missatge de confirmació indica que la compra ha estat realitzada correctament i porta adjunta l'entrada en un arxiu en format ".pdf". Has d'imprimir l'entrada per poder accedir al teatre. T'aconsellem que conservis l'e-mail de confirmació, ja que conté informacions referents a la teva comanda que et demanarem si contactes amb nosaltres.

Facebook Twitter
Imprimeix